Affiliate Program ”Get Money from your Website”
CLOSE :KLIK LINK IKLAN DI BAWAH 1 KALI ^^

Sabtu, 17 Desember 2011

Inilah Foto2 Janin Hasil Aborsi.. Biadab!!!

Sedih apabila mengenangkan nasib orang Islam di Singapura.
Pengguguran anak di Singapura.........Just to share reality.
Kami keberatan menyiarkan gambar ini. Kami akui ngeri dan akan mengejutkan sebahagian pembaca. Tetapi setelah bebincang panjang, kami dengan berat hati memutuskan untuk menyiarkan gambar ini.

Kerana kami berpendapat dan berharap dapat menjadi pendidikan kepada semua terutama sekali mereka yang berniat untuk menggugurkan anak, atas apa jua sebab dan alasan...Setengahnya masih merah darah dan sebahagian lagi telah bertukar kepada merah birat akibat telah beberapa hari terperap dalam kamar mayat.

Suatu yang pasti, setiap beg plastik mengandungi sekujur tubuh kecil terkulai layu berlumuran darah. Nama ibu, nombor Kartu pengenal dan tahun pengguguran tertera pada kartu hijau yang disertakan bersama 16 janin yangberusia antara dua minggu dengan enam bulan. Air mengalir merah apabila janin dimandikan bersama urinya sebelum dikafan, disembahyangkan dan kemudian dikebumikan dalam dua liang kubur di Pusara Abadi dekat Lim Chu Kang.

TV3 sempat menyaksikan suasana menyayat hati itu di kamar mandi mayat Masjid Pusara Aman baru-baru ini.Namun tidak mendapat kelayakan utk tayangan dari pihak atasan atas pelbagai alasan....

Kesemua janin, Melayu/Islam itu baru saja diambil petugasi Persatuan Derma Amanah Muslimin (MTFA) dari tiga buah hospital setempat. Janin-janin itu tidak diinginkan oleh ibu yang mengandungkan mereka selepas menjalani pengguguran di rumah sakit tersebut.
Berikut ini foto-foto janin hasil aborsi di singapura:














Tidak ada komentar:

Posting Komentar